După ce a lansat inițiativa de a fi apelat de Bălțeni la numărul personal de mobil, vice-primarul de Bălți vorbește despre subiectele discutate cu orășenii la telefon, printre care și unele faze nostime. Această acțiune a fost făcută de Nicolai Grigorișin pentru a discuta mai eficient cu cetățenii despre cele mai stringente probleme ale orașului.
Vice primarul Nicolai Grigorișin a vorbit despre ce lucruri discută cu orășenii la telefon. Acum o săptămână în studioul canalului BTV, și-a anunțat numărul mobil și a solicitat angajaților întreprinderilor municipale, precum și tuturor orășenilor, să-l sune pe telefonul personal. Acesta este disponibil pentru a vorbi despre probleme, a trimite fotografii și videoclipuri cu ceea ce se întâmplă în oraș.
Timp de o săptămână, mai mult de o sută de apeluri au fost primite pe telefonul mobil al viceprimarului. 70% din probleme au fost rezolvate imediat.
În pofida faptului că orășenii au fost rugați să sune în timpul zilei, nu toată lumea a reacționat la acest lucru cu înțelegere. Unul dintre apeluri, de exemplu, a ajuns la 4 dimineața.
O astfel de comunicare cu bălțenii vine la inițiativa lui Nicolai Grigorișin. El consideră că în acest fel conducerea orașului va avea ocazia să primească un flux efectiv de informații.
Вице-мэр рассказал, о чем общается с горожанами по телефону
Вице-мэр рассказал, о чем общается с горожанами по телефону
Gepostet von Телекомпания BTV – Balti, Бельцы am Donnerstag, 12. März 2020
Comentariile sunt închise