Problemele apărute în domeniul locative-comunal din Bălți, trebui să fie soluționate în comun de toate întreprinderile din subordinea autorităților locale. Chiar dacă unele dintre lucrări de amenjare sau reparare nu țin de competența lor, acestea trebuie raportate către abilitați și reparate, fără de a aștepta contactările bălțenilor. Doar o astfel de activitate în echipă, dar și vizitele mai frecvente la locul problemei, va duce la îmbunătățirea imaginii orașului, spune viceprimarul.
Angajații întreprinderilor municipale sunt rugați să nu fie indiferenți la problemele din oraș. Viceprimarul a subliniat că ordinea în sfera locativ comunală ar trebui să fie stabilită în comun. Grigorișin consideră că este anormal atunci când angajații întreprinderii „Gospodăria locativ-comunală Bălţi”, care deservesc o zonă sau alata a orașului, văd un leagăn rupt pe terenul de joacă și trec pe alături. Conducerea întreprinderii trebuie să fie informată despre toate problemele observate. Nu trebuie să aștepte până când vor suna orașenii. Doar în acest mod, aspetul orașului va continua să fie îmbunătățit.
Amintim, că Nicolai Grigorișin ceva timp în urmă a anunțat că va insista ca reprezentanții direcțiilor și departamentelor primăriei, precum și ai întreprinderilor municipale, să meargă cât mai des în „vizite” prin oraș. Oficialii primăriei au stat prea mult timp în birourile lor, susține viceprimarul. În opinia lui, aceasta este una dintre problemele principale ale oricărei administrații. El consideră că oficialii ar trebui să meargă mai des în teritoriu pentru a vedea unde sunt problemele.
Коммунальщиков просят не быть равнодушными к проблемам в городе
Коммунальщиков просят не быть равнодушными к проблемам в городе
Gepostet von Телекомпания BTV – Balti, Бельцы am Donnerstag, 6. August 2020
Comentariile sunt închise