Șapte întreprinderi de turism din Republica Moldova s-au alăturat în premieră Turismului practic pe piața europeană la evenimentul China European Marketplace, desfăşurat în luna mai. Atelierul online a fost organizat de Asociația Patronală a Industriei Turismului din Moldova cu suportul Agenției de Investiții și Asociația Europeană a operatorilor de Turism (ETOA) cu participarea a aproximativ 70 de operatori și cumpărători de turism din China, transmite MOLDPRES.
Scopul wokshop-ului este de a prezenta potențialul turistic al operatorilor cheie de turism din Republica Moldova și cumpărători de călătorii din China, pentru a ne poziționa bine atunci când este momentul potrivit pentru a primi din nou vizitatori chinezi și alți turiști internaționali chiar din anul 2021.
“Mesajul nostru este ca, atunci când va fi momentul potrivit, să avem totul pregătit pentru a-i întâmpina pe vizitatorii chinezi pe meleagurile natale. Le vom asigura că companiile de turism din Republica Moldova au implementat toate măsurile noi de sănătate și siguranță necesare – și vor fi în continuare gata să ofere clienților o experiență fantastică de vacanță”, a declarat Sergiu Manea, președintele APIT.
La rândul său, Julia Huang, reprezentantul World Travel Online, China, a menţionat importanţa participării la evenimentul ETOA. “Formatul întâlnirilor virtuale one-to-one oferă o bună oportunitate pentru partenerii noștri de a prezenta Republica Moldova importanților operatori turistici chinezi și cumpărătorilor de călătorii”, a spus Julia Huang.
ETOA este singura asociație din turism din Europa care reprezintă interesele industriei în Parlamentul European. Asociația reunește peste 1200 de companii și acordă o atenție deosebită dezvoltării active a turismului. Asociația Patronală a Industriei Turismului din Republica Moldova (APIT) a devenit membru cu drepturi depline al Asociației Europene a Operatorilor de Turism pe în mai 2020 la Londra. Membrii APIT au acces la bazele de date din peste 63 de țări și piețe.
Foto din resurse deschise.