Grigorișin: Voi pedepsi funcționarii pentru birocrație

Birocrația nu ar trebui să împiedice  soluționarea problemelor cu care se confruntă bălțenii. Declarațiile aparțin primarului interimar de Bălți, Nicolai Grigorișin. Solicitările oamenilor nu ar trebui să treacă prin ​​cercurile birocrației. Chiar și între ei, șefii de întreprinderi comunică adesea prin scrisori, iar acestea, după cum știe toată lumea, ajung către destinatar abia după câteva săptămâni.

Potrivit lui Grigorișin, cea mai simplă problemă este soluționată în luni de zile, pentru că trebuie să treacă prin  zeci de proceduri. El a menționat că angajații primăriei folosesc pota, care livrează actele în 15 zile de la un departament la altul. Chiar dacă se găsesc în aceiași clădire. Grigorișin a menționat că lupta cu birocrația în primărie va continua.Potrivit primarului interimar, soluționarea multor probleme din oraș întârzie din cauza birocrației: mulți oferă doar răspunsuri în scris, cu trimiteri la lege. Administrația locală intenționează să înlăture această practică lipsită de sens. Modificările au fost deja realizate în sectorul utilităților. Directorii întreprinderilor municipale raportează săptămânal lucrările efectuate în baza solicitărilor de la cetățeni.

Amintim că acum câteva săptămâni, Nicolai Grigorișin, a ordonat șefilor de întreprinderi municipale să soluționeze imediat problemele anunțate de orășeni, dar nu să piardă timpul pentru răspunsuri în scris la acestea.

Grigorișin: Voi pedepsi funcționarii pentru birocrație