30 de companii vor putea promova și vinde produsele pe piața UE în cadrul unui program susținut de Banca Mondială

Un număr de producători moldoveni vor putea promova și vinde produsele lor pe piața UE în cadrul programului Misiunea de export. Programul a fost lansat oficial pe 2 februarie de către Agenția de Investiții din Moldova și Banca Mondială și este destinat producătorilor de fructe proaspete și prelucrate, electronice și mobilier.

Cei care doresc să participe la program vor trebui să promoveze o selecție competitivă la agenția de investiții. informează deschide.md.

Potrivit șefului instituției, Rodica Verbeniuc, vor fi selectate în total 30 de companii locale din cele trei sectoare menționate. Fiecare companie va avea ocazia să participe la sesiuni B2B cu parteneri relevanți pe piețele europene.

În plus, beneficiarii programului vor putea participa la diverse târguri și expoziții internaționale din Germania, România și țările baltice. În special, producătorii de fructe își vor putea prezenta produsele la târgurile din Germania și țările baltice, precum și producătorii de electronice și mobilier din România și Germania.

Potrivit Rodicăi Verbeniuc, cu sprijinul tehnic și financiar al Agenției de Investiții din Moldova, peste 160 de companii locale au semnat aproximativ 400 de contracte în 3 ani, în urma cărora exporturile lor în acest timp au depășit 56 de milioane de euro.

30 de companii vor putea promova și vinde produsele pe piața UE în cadrul unui program susținut de Banca Mondială