Ai primit facturi cu date estimative la lumină? Iată ce poți face dacă consumul inclus e mult prea mare
În situația de criză creată din cauza pandemiei de COVID-19, citirea datelor reale de pe contoarele electrice ale consumatorilor nu a fost efectuată, iar oficiile comerciale ale distribuitorilor de energie electrică au fost închise. Astfel, facturile la lumină pentru luna martie au conținut date estimative. Unii consumatori s-au pomenit în situația în care datele estimative erau majorate. Iată ce poți face dacă consumul inclus e multe prea mare
AGORA a contactat principalul distribuitor de energie electrică, Premier Energy, și a aflat cum pot consumatorii rezolva situația consumului:
„Orice consumator care a primit o factură estimativă mult mai mare decât cea reală trebuie să contacteze compania prin intermediul unui apel și să comunice datele reale ale contorului sau poate comunica de la distanță, online, indicii reali înregistrați de contor prin accesarea rubricii „Expedierea indicilor contorului” de pe site-ul Premier Energy, apoi se face refacturarea”, ne-au comunicat reprezentanții companiei.
Reprezentanții Premier Energy au mai adăugat că „în cazul în care consumatorul primește factura cu un consum inclus mai mare și o achită, luna următoare se va efectua refacturarea, iar suma plătită în avans va fi trecută în contul consumului curent”.
Mai mult, începând cu data de 4 mai a anului curent majoritatea oficiilor comerciale ale furnizorului de energie electrică ÎCS Premier Energy SRL își vor relua activitatea și se va efectua citirea reală a contoarelor.
Oficiile comerciale din Chișinău, Orhei, Hîncești, Cahul și Comrat își vor reîncepe activitatea conform programului obișnuit prin asigurarea respectării tuturor măsurilor de siguranță în oficii: măști și mănuși de protecție pentru angajați, amplasarea la intrare a substanțelor dezinfectante și impunerea respectării distanței sociale între persoane.
Sursa: agora.md
Comentariile sunt închise