Odată venit sezonul Sărbătorilor de iarnă, creatorii de spoturi publicitare se întrec pentru a găsi cea mai inedită idee de promovare a anumitor produse, totul în spiritul Crăciunului.
În fiecare an, una dintre cele mai aşteptate reclame de Crăciun este cea a lanţului de magazine britanic John Lewis, scrie gandul.info.
Cei de la John Lewis au reuşit să uimească în fiecare an cu spoturile lor publicitare de Sărbători, iar 2017 nu se abate de la regulă.
După poveştile lui Buster, ale ursului şi iepurelui, ale oamenilor de zăpadă îndrăgostiţi sau ale pinguinului care-şi caută sufletul pereche, 2017 este anul dedicat poveştii unei vulpi şi a unui şoricel.
Cei doi se împrietenesc şi se joacă prin zăpadă. La un moment dat, o bucată de gheaţă se sparge, iar cei doi ajung în apa îngheţată. Şoricelul nu mai are putere să înoate până la suprafaţă, astfel că se scufundă, încet, încet. Vulpea se uită în urmă, face stânga-mprejur şi reuşeşte să-l arunce pe şoricel pe uscat, rămânând ea blocată sub gheaţa groasă. Şoricelul încearcă, fără succes să balanseze bucăţile de gheaţă pentru a-şi salva prietena. O bucată de gheaţă îl loveşte şi îl arucă departe, la marginea pădurii, acolo unde îl aşteaptă, înfometate, două bufniţe.
Când credea că i-a sosit sfârşitul, micuţul şoricel este salvat de nimeni alta decât de prietena lui, vulpea, care sperie bufniţele.
În final, cei doi se distrează prin zăpadă, alergând de colo, colo.
Mesajul de la sfârşitul reclamei este unul simplu, dar care ar trebui să ne pună pe toţi pe gânduri: „Protejează-i şi preţuieşte-i pe cei pe care-i iubeşti, Crăciunul acesta”.
Comentariile sunt închise